ببارباران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظریادتون نره مرسی
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 56819
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1





باران
چشمانم رامیبندم نقابت رابرداربگذارصورتت هوایی بخورد




ببار باران که چشمانم نیز بارانیست
ببار باران که قلبم نیز طوفانیست
بدان تنها امید من تو هستی
بدان تنها شریک من تو هستی
ببار باران که من یاور ندارم
من هم مانند تو باور ندارم
ببار باران که من هم این چنینم
ببار باران که من تنها غریبم
ببار باران که غم تنها شریک است
ببار باران که اشک هم این چنین است
ببار باران که جسم نیمه جانم
کمی آرام گیرد با نوایت
ببار تا قطره هایت آرام دلم باشد
ببار تا صدای تو امید هر شبم باشد

ببار باران کمی آرام...

که پاییز هم صدایم شد
که دلتنگی و تنهایی رفیق باوفایم شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : باران