درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظریادتون نره مرسی
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 56817
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1





باران
چشمانم رامیبندم نقابت رابرداربگذارصورتت هوایی بخورد




تا یادم نرفته...(مریم حیدرزاده)

 

آخه تا کی بکشم منت چشمای تورو

بذارم به پای چی وعده ی بیجای تورو

 

یه روز آفتابی میشی یه روزی ام ابری و سرد

کدومو باور کنم گرما یا سرمای تورو

 

این همه میان سراغم به هوای عاشقی

من یادم میاد فقط چشمای تورو

 

چرا هر کسی رو دوست داری تورو دوست نداره

نمیدم حتی به کس تلخی حرفای تورو

 

دلای دریایی شونو به رخ من میکشن

نمیدم به هیچکدوم یه موج دریای تورو

 

منو منتظر بذار هر جوری که تو  راحتی

چی میخوام مگه فقط ساختن فردای تورو

 

دوست دارم تمام دنیا رو بدم تا بدونم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : باران